reklama

Hravosťou úsmevu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kto vytiahne ma z priepasti?

Ten, ktorý dokáže ustáť moje búrky.

postaví sa vetru chrbtom, keď mi vráža piesok do očí.

Díva sa láskavými očami obdivu,

pohladí ma po tvári, zašepká slová hojivé.

a znáša nárazy rozmarných úderov.

Zovretie v ktorom ma pevne drží,

v ňom dovolím si zabudnúť na svet,

na svoje masky a inscenácie.

On vykúpil ma z pasce,

hravosťou svojho úsmevu.

Danka Ižolová

Danka Ižolová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

La Loba - vlk, vlčia žena Zoznam autorových rubrík:  Pred-manželské bluesSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu